Ogólne warunki rezerwacji

OGÓLNE WARUNKI REZERWACJI:

Do każdej rezerwacji musi być wystawione POTWIERDZENIE ZGŁOSZENIA, w którym znajdują się podstawowe dane dotyczące pobytu, koszt i warunki rezerwacji. Potwierdzenie jest wysyłane pocztą e-mail lub listem poleconym.

Warunkiem przyjęcia REZERWACJI jest wpłata na konto bankowe zaliczki w wysokości 300 zł od osoby w ciągu 3 dni od momentu dokonania ZGŁOSZENIA. Zaliczka jest zaliczana na poczet przyszłej wpłaty. Niewpłacenie zaliczki w wyżej podanym terminie będzie równoznaczne z anulowaniem rezerwacji. Pozostałą kwotę należy wpłacić na nasze konto bankowe najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem turnusu.

Gdy rezerwacja jest odwołana na 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu, zaliczka jest zwracana w całości. 

Odwołanie rezerwacji w terminie krótszym niż  30 dni ale nie krótszym niż 10 dni od daty rozpoczęcia pobytu  skutkuje potrąceniem 50% zaliczki.

Odwołanie rezerwacji na mniej niż 10 dni przed rozpoczęciem pobytu skutkuje utratą zaliczki. 

Odwołanie rezerwacji w dniu rozpoczęcia turnusu skutkuje potrąceniem 50% pełnej kwoty za rekolekcje.

Jeżeli rezerwacja nie zostanie odwołana, to opłata zostaje naliczona jak za cały pobyt. 

ZAREZERWUJ TERAZ WPŁACAJĄC ZALICZKĘ 300 zł

płatności on-line:
lub przelewem tradycyjnym Nazwa banku: mBank

Numer konta : 09 1140 2004 0000 3502 7553 9611